Lördag lördag lördag

Hellojsan! Nu ligger jag i min säng och bara chillar galet, är sjukt seeeg. Har varit på Nathalies typ studentmottagning eller nått sånt liknande idag och kom hem för bara ett litet tag sedan. Körde brumbrum volvo till henne, mmmm <3 love the sound of dumpventiil! HEHE
Igår var jag på praktiken från 10 till 15. Efter det åkte jag hem till Jocke i Tumba och var på hans mottagning med lite folk. Blev hämtad av hans lillebror på hans bmx cykel så nu är jag kär. Tog och cyklade iväg med den lite då och då och en gång skjutsade jag Jesper runt i området. Hihihihihi,  annars satt vi och hade det trevligt med mat och dricka. Klockan 9 kom mamsen och hämtade mig, då jag åkte hem och fixade i ordning mig och sen drog på slutskivan på Energikällan med Jenny. Fett kult :) Va så jäkla skönt på natten också, kunde gå med en tunn tröja och skjorts utan att det var kallt.
Nu ska jag köra lite körkortstester sen får vi se vart jag tar mig själv. Oj hehe det kan misstolkas, men vart jag orkar gå/åka nånstans........ Är ju helt lonely här hemma.

Kommentarer
Postat av: Abdullahilotte

Thanks for the info!

2012-01-11 @ 11:54:12
URL: http://abdullahilotte.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0