Lördag 18 juni

Sitter hemma och chillar galet vid middagsbordet. Väntar på att mamsen vid grillen ska bli klar. Hehe, lät som vi ska äta upp henne men det ska vi förstårs inte :)
Igår vaknade jag hemma hos Skogh, åkte hemmåt i en timma och slaggade vidare och sen blev jag upp hämtad igen. Åkte till Haninge centrum och handlade lite och sen åkte vi till Skogh igen och käkade makaroner och köttbullar. Så jäkla gott!
På kvällen vid 8 drog jag på fest hem till Synner och firade Jesper som fyllde 19år. GraTTis maaan! Det var grymt trevligt och kul. Vi deckade i säng vid 3 någongång då jag slaggade över där. Idag har jag varit med Micke, Sebbe, Langen och Nicke. Käkat pizza och badat, eller ja jag blev ju i tvingad och islängd som vanla xD Har även umgåts med Jennie och min syster. TJOHOOO, Jessica har för övrigt tagit examen och är nu internationell hud&spa terapeut!! TAGGA :DDD

Kommentarer
Postat av: jessica

Japp...sååå skönt att va klar =)

Snart ska jag vaxa dig...mohahah!!

2011-06-20 @ 18:49:45
URL: http://jezzica.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0