Fredag 24 juni

Yesturday var jag med Jennie och hjälpte till med bebisarna, bland annat köpa mat och grejer. Käkade lite mackor hemma hos henne och tittade på tv. Sen vid 4 gick jag hem och dushcade och blev vaxad i armhålorna. Äntligen är det borta! HEHE Så satt jag och Jessica och spelade Donkey kong på Wii och bara cepade. Vid 9 nångång kom Micke och hälsade på en stund, höhö och när han åkte kom Emma :)
Klockan 2 på natten hämtade han upp oss, lämnade Emma och så åkte vi hem till honom och soov!
¨
Idag äre midsommar och jag ska käka middag här hemma med min syster + alla tror jag, och sen ska jag förmodligen hem till Synner och partayaaa. Pusss å hej lever pastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0