Måndag var det va?

Härliga fina väder.... eller! Vafan äre sommarlov eller fucking höstlov? Sär
Idag efter att jag äntligen fått upp Emma ur sängen vid 2 tiden så åkte vi till Farsta och kollade runt lite. Jag hittade lite små stuff och det gjorde även hon. Inget på rean dock, vilket man i ju för sig aldrig gör. Vid 5 när vi var klara åkte vi snabbt hem till Emma och hämtade tränings kläder och sen åkte vi till gymmet. Härligt att få kämpa och svättas lite, hehe. Gick även därifrån och hem när vi var klara. Sen har jag bara chillar galet hemma. Tittat på fotboll med pappsen och så har jag äntligen lärt mig hur man ska tänka med bil och släpvagn, när man får köra med det med B-körkort eller ej. As knas!
Har även pratat med Rosie, Jimmy och Maria på skype i över 1 timma. Mysmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0