Hej snart torsdag

Tjenareeee, idag är det onsdag och inte tisdag, snart är det torsdag. Fan vad jag blandar ihop dagarna, tror alltid att det är en dag före än vad det egentligen är. Spåra. Igår var jag en död levande zombie, helt seriöst. Hade knappt ätit nått på hela dagen eftersom jag inte var särsillt hungrig. Bakis = inte ok.
Micke kom och hämtade mig vid halv 7 tiden då vi åkte till hans syster och hälsade på. Var där ett tag och pratade, och efter det åkte vi till Langens jobb och va där hela kvällen. Så jäla kaos, vad gjorde vi egentligen? Jag gjorde inte speciellt mycket, bara fuckade på alla andra som tona rutan, gjorde en bas låda och en sido dörr grej. Jaga Micke, ävafan, fick pizza. Somnade tidigt, innan 12. STOLT!

Idag blev det chill hemma. Gick upp vid 1, la mig ute i solen och löste korsord. Varmt och lökigt, ville inte bada ensam liksom. Senare vid halv 4 kom storasyster, Zeb och lill Kevin. Dom badade då men då gjorde jag nått annat. Vid 5 mötte jag Johan vid ip, gick runt och snackade med honom i ungefär en timma och sen gick jag hem. Pannkakor! Åkte till Jenny med moppen och hämtade min mobil, vi åkte hem till Emma och pratade där hon hämtade sin kamera, skjutsade hem henne och sen drog jag till barnsjön där min familj va. Sen har jag bara varit hemma och haft mys. Fucktardet kom inte, och inte är jag förvånad. HEEEEEEEH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0