Torsdag 7 juli

Tjolahoppsansaaaaaa! Vem är cool? Jo jag!
eller...
I morse vid elva åkta jag, mor och Jessica till mormor och morfar. Där blev det fot- och hårvård för sötisarna, även fika och jordgubbar med gräddeeeee.. Mummmmssss <3333 Hehhhh. Runt tre kom vi hem i guesss.. Då hoppade jag in i duschen och chillade galet framför datorn ett tag. Sen gick jag hem till Jennie och fick hennes hemmanyckel blandannat, eftersom jag ska bo hemma hos henne nu när hon är borta en vecka. Wooop WOOP!! Vid arton noll noll mötte jag Jimmie vid hans jobb, där vi åkte till Hörnet och beställde maattt.
Efter fooden kom Tom och Linus och "hämtade" mig på deras cyklar, så åkte vi till Skrubba badet och badade med allt annat folk :) Sen taggade vi till statoil och allt möjligt. Jag satt bara på styret och chillade medans Tom kämpade upp för att backar ^^ Hehe, nu ligger jag hemma i soffan och väntar på Jenny. Vi ska ha en liten myskväll... ellerrrrr?? Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0