Störd 17 juli

Bajs, bra humör är inte min grej just nu. Va typ as cp alldeles nyss men det ändrades snabbt till emo cry. Haha okej nej, jag är inte ledsen men jag blev på grymt irriterat humör helt plötsligt. Random. Jag vill ba ha körkort och tagga här ifrån, seriööööössssssst. Fatta vad nice?!! Sug. Igår gjorde jag inte så mycket speciellt heller, mötte Emma inne i stan och var där och blev fast spänd av en vakt (?) Yehoo, så satt vi på donken och dit kom Tom och Linus. Vi satt där och flummade bara och sen drog jag och Emma hem till Jenny. Somnade klockan 6 inatt. Seriöst. I hate everyone, fast nä det gör jag inte. Om 20 minuter ska jag åka till centrum och lämna in hyrda filmer, sen ska jag till Jorbro och va med Jimmy & några. Tar en timma dit med buss. Sug min kuk. Såg en asfräsh 940 på blocket här om dan också, men nänä -.- Bajs. Lagade korvstroganoff till middag till mig själv. De e nice att man ska börja laga mat här hemma fast det man lagar kan ändå inte päronen äta, lite skummt. Diet grunks på dom liksom. Men mat till mig själv funkar ju, hehe. Är irri på allt, ska nog sluta innan det här spårar.
Killar är fucktards

Kommentarer
Postat av: Mami

Hur är det fatt egentligen, det kanske är på tiden att det blir ordning på dygnsrytmen, alltså sova på natten och vara vaken på dagen. Nu är allt bara konstigt med dej Puss love you <3

2011-07-18 @ 18:26:11
Postat av: jennifer

aa tack mamma?

2011-07-18 @ 19:23:08
URL: http://jennjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0