Stor staden och Lidingö

Jajaja, igår blev det lite mys inne i stan med Jimmy, Rosie, Stahl och Maria. Satt bland annat i kungstädgården och käkade glass och tittade på fula turister. Sen åkte vi till Lidingö och köpte mat och dricka och satte oss vid en sjö. Kattlasjön tror jag den hette om jag minns rätt. Grillade goda korvar på vår special ingångsgrill, och så kom lite annat folk som Danne, Andrej och Skogh också. Blev lite pinn krig med Jimmy också. Haha!
-
Efter det trevliga sällskapet vid sjön åkte vi hem till Maria en stund och spelade kort. Vid halv 12 nångång fick jag skjuts hem av Danne. Kom hem och släppte av lite grejs och sen knatade jag hem till Tom och slaggade där. Han som när jag kom och var som en fucking zombie när jag försökte väcka honom och hans katt skrämde mig något så fruktansvärt på natten när jag äntligen somnat. Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0