Söndaggggggggg 10 juli

På kvällen i lördags taggade jag och Jenny till tvillingarna igennnnnnnnnn, haha! Var där till 3 på natten ungefär. Då åkte jag Langen och Sebbe hem till Sebbe på min moppe, haha, stackarn bottnade med stötdämparna.. antagligen inte gjord för tre fettos :) Hemma hos Sebbe iaf käkade vi pizza och satt och muppade oss ett bra tag. Somnade väl runt 5 mitt emellan grabbsen.
Hela söndagen var ett helt segberg. Sov typ hela dagen kändes det som, det ända som hände innan jag drog hem var att käka pannkakor vid 3 tiden. Galish! Sen hade vi lite family talk här hemma och lite stuffs -.- Hehe, och på kvällen/natten drog jag, Jenny, Langen och Sebbe och badade i Stenbadet, satt hemma hos Jenny och käkade på Donken norra. Det är grejer det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0