Nattmänniska till tusen

Japp. Kom hem 6 i morse, herrejesus vilket kaos. Ellerr jaa, jag ju åkte hem till Jimmy i Jordbro iaf strax efter mitt senaste inlägg. Var där till strax innan 5 på natten. Vi gjorde egentligen inget speciellt, hade bara en mysig mys kväll med film och eenies spel på iphone, as kul :D HEHE, Jag Rosie och Jimmy var starka nog att va uppe, Crippa och Steffi somnade vid 2 snåret. Men precis när jag skulle gå till bussen halv 4 råkar jag somna i 10 minuter och missar bussen som går en gång i timman. Tjohej, men kom hem tillslut lite innan 6 och deckade rakt i säng :)
Idag har jag gjort acryl naglar på Euro Nails i centrum med Emma. Vi tog en liten fika och vid 5 gick jag hem till Jenny och tittare på Easy A. Nu ska vi käka och senare dra hem till Danne på krök. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0