Mys lördagkväll med Emma

Gick upp vid 12 och gjorde ordning mig och sen åkte in till stan med Jenny och Emma. Började vid hötorget och gick den intressanta delen av drottninggatan och slutade med gallerian. Tog hela dagen typ, var klara vid 6 nångång och jag hittade en tröja på super rea, ett skärp, ett par glajor och lite toffsar som är bra att ha, eftersom alla bara försvinner eller går sönder hela tiden. Jag och Emma åkte hem till mig efter det och käkade middag, grillat <3. Sen har vi bara varit här hela kvällen. Kollat film, gått ut med hundarna, åkt till statoil och köpt ships och till det mest intressanta: naken badat och bastat! Finns det något härligare? Näee, eller jo.. men inte just nu för tillfället. Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0