Lill-lördag nr 2 ?

Jag och Jimmy gjorde goda smarriga havrebollar. Längst in i skafferiet hittade vi även havregryn som hade bäst före datum 2006, och den tog vi.. eller inte, vi gick och köpte en ny! Klippte hans feta kaluffs också och vid 9 åkte jag hem.
Speedade mig i ordning och åkte fram och tillbaka till Jennie på en halvtimma. Tjoho, ganska stolt må jag säga, fast eeh.. ja jag missade bussen ändå -.- Så fick gå i regnet till 72an. Haha, men mitt hår grullade sig inte, inte ens lite så det var braaa. Meen iaf, jag och Emma möttes vid gullmars och åkte tillsammans in till Fenix där min syster satt. Fick massa drinkar av Mr Rick, the bartenderrr. Så jäkla godaaa! Och så agerade jag lite Dj på 54an. Ja såklart bara i hörlurarna när ingen annan hörde, och det var väl bra det. För jag var as dålig, hehe :) Men det var kuuul! Stanna där tills dom stängde kl 3, då jag och Emma fick skjuts hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0