Gå kramp

Blev att jag som kvar borta i Tumba. Jag deckade i Jeppes säng vid 4 nångång. Dårarna Jocke och Jimmy kom vid 9 efter dom hade jobbat natt och skrek så att dom väkte mig. Fattade knappt vad som hände, men knas vare. Somnade om och vaknade igen vid 12, efter mycket om och men skjutsade Jocke nummer 2 hem mig, Emma och Maria. Jag gjorde i ordning mig lite och sen gick jag och träffade Sandra. Vi gick till centrum och köpte en glass, knatade förbi barnsjön och tillbaka hem till henne och bara snackade. Mysigt värre som vanla :) Satt även hemma hos henne ett tag och bara va! Haha,
nu att jag varit hemma ett tag, käkat middag och lallat. Snart kommer Jenny förbi och ska prata om sin galna resa och sen kanske jag drar till Tom och Linus och tittar film! Puss
Grymt gamla bilder på oss. Jag dör! Kolla mitt krull..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0