Fredag 16 juli

Igår blev det en härlig hemma kväll, med 2 filmer och Felicia. Har ju inte varit hemma på en vecka så det kändes skönt att typ inte göra någonting, sov till 3 också och gjorde inte speciellt mycket mer. Det var niice! Kul att träffa filuren Felicia också, vilket man inte gör så ofta :) Kunde dock inte somna som jag hoppats på sen när hon hade dragit, vilket söög. Va typ helt trött men kunde inte somna, så jag la in alla kontakter på nya telen från den gamla, eller inte alla men nästan, för jag är inte klar än -.- Men det går frammåt!
Idag har jag bara varit hemma, klippt gräsmattan och lite grejs. Ikväll blir det till att göra något, men vad har jag inte bestämt mig för än. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0