Fredag 1 juli

TJAA, chillade gal1 på dagen idag, igår eller vafan man säger. (Alltså fredagen..) Eller nja juste det gjorde jag inte. Jag försökte få tag i vårdcentralen i hundra år och fick senare tag på Handens närsjukhus och kunde boka en tiiid. Har konstiga prickar på kroppen som kliar satan, nån allergisk grej antaglligen. Fuck ittt. Men självklart så visste inte Handens närsjukhus gubben var det va -.- Fick en salva som jag skulle smörja in mig med och så äre bara vänta och sseeee.
Vid 6-7 ungefär kom mamsen och papsen hem. Dom har ju varit borta en vecka nu i Bräcke, Nyhem. Välkomna hem, välkomna hem! På kvällen drog jag och Jenny hem till Miiikael och Niklasssss däre var chillkrök. Emma kom också och vi hade kuul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0