Emma fucking 18 åårrr!

Jajamensan, rubriken säger det mesta! Igår var det Emmas stora dag. Kom hem till henne vid 5 tiden och även massa andra, vänner, släkt och grannar typ. Jag satt och snackade med friendsen, käkade maat och hade det mys. Mummaaa, frisko bröd och hamburgare <3 Så blev det ju även Emmas speciallitet efterrätt (marängtårta) och en annan god tårta. När kvällen närmade sitt slut (eller inte!) drog jag, Emma, Jenny, Rosie, Jocke, Jocke, Crippa och Alex in till Snaps. När uteserveringen stängde där drog vi till ojojoj ett tag och sedan fyllekäk på donken ofc! Kom hem till Emma runt halv 4 och deckade i säng.

Nu ligger jag fortfarande i sängen och skriver härdåra, Emma somnade om för ett tag sen men jag tror jag ska gå ut och lägga mig på studsmattan ett tag och få lite sol på mig! PUSSHAJ

Av mig och Jenny fick Emma ett presentkort på East streat tattou och en snygg liten dräkt! :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0