Torsdag, fredag

Nu har jag varit lite dålig igen tycker jag.. men skolan i torsdags var väl helt okej, förutom att vi fick vårat nya schema som suger bulle. Jätte kuuuult. Förstår inte hur dom tänker, vi har bara en sovmorgon men vi slutar exakt samma tid som förra terminen, inte okej helt enkelt. Plus att vi har 2 timmars hål timme på tosdag, onödig? Svar: JA! Sen på frisör lektionen gjorde vi folie slingor med balsam, haha bara för att träna och sen gjorde jag en inpackning i Carros hår och sen gjorde hon på mig. Riktigt mojsigt :)
Efter skolan åkte jag till Haninge centrum och träffade Jimmy och en till snubbe som jag inte kommer ihåg namnet på. Vi käkade på subway och sen åkte vi hem till Jimmy där jag klippe honom och kollade på en film.

Igår (fredags) kämpade jag mig upp ur sängen med att bara sovit max 3 timmar. Åkte till praktiken och höll nästan på att somna ett tag. Pinsamt. Gick liksom runt och gäspade hela dagen, inte ok.. Sen vid halv 3 kom Johanna och så färgade jag hennes hår och rullade upp det på curler för att få volym lix. Sen på kvällen åkte vi plus Bille och Tom och bowlade. INTE KUL.. Jag sug rumpa.. haha! Fick ju 2 strikar men det hjälpte ju ingenting.. Måste nog öva på det där lite grann..


Guldlock.. haha så fiiin!

sen satte vi upp det lite och då vart det snyggare.

Kommentarer
Postat av: Jakobvanessa

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2012-01-11 @ 11:07:24
URL: http://jakobvanessa.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0