Mojs, lat, kaos

Ja må ing bra. Hehe, el jo ja gö! Vis Johanna? Nej men jag och min käre vän Johanna har blivit så lata när vi pratar med varandra (kanske med andra också) att vi inte orkar säga ut orden helt. Det tycker jag är kuult. Typ: Verk ass! Ne tänker inte skriva ut dom..... det är ju vårat språk lix.

Idag annars så har det väl varit rätt chill. Blekte min fula herrdockas hår, hade ett as jobbigt idrottspass och typ hade psykologi, YEAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH.... Fan vad jag inte är taggad på att skriva nu, är helt uttråkad alltså! Men efter skolan iaf åkte jag hem och så kom Fredrik. Pratade lite å så om allt möjligt.. kom in på mormor litegrann och du började jag väl böla.. Blä, det är inte kul någonstans med min älskade mormor och morfar. Saknar saknar saknar saknar & saknar dom... även fast dom inte är borta.. Hemskt :/ Jo så käkade vi middag och sen drog han iväg. Han kommer alltid va min vän sörrö.

Sen nu ikväll har jag dötttttttttt............. nej, känner för att vara lite oserriiiiiii bara, hihi.. kollade på handbollen och blev bara arg. HÖHÖHÖ och så har jag tittat efter en mupp systemkamera. Hmm hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0