Min onsdag

Igår åkte jag till Gullmars och mötte Jenny. Bussarna var ju helt kaos och som vanligt kom inte 19/23an för att den hade fastnat i 30 backen. Men det är tur att man har en underbar bror som kunde hämta och skjutsa mig till Töresjövägen, för dit kom ju bussen så småningom. Träffade lilla Cristian också och pratade med honom påväg till Gullmars. Men när jag väl träffat Jenny åkte vi in till TC och glodde lite inne på Åhlens. Sen kom hennes mor, så hon kunde betala Jennys resa till Thailand (den jäveln!) och så tog hon en spruta också. Stackars liten.. Haha! Så åkte vi till hennes papi och träffade lilla småsyskonet, eller ja det var ju inte direkt därför vi var där men ändå. Och sen åkte vi hem till Jenny och spelade mario och käkade maaaat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0