Min bästavän

Jag och mamma är nog dom knasigaste människorna, båda är helt vimsiga och vet inte vad vi ska göra när vi handlar på CityGross (själv skanner) och efter en stund så visar det sig att vi står på helt fel ställe och försöker betala. Jo vi är så duktiga! Glömmer lite saker här och där. Med andra ord, jag älskar oss när vi är ute och handlar! och såklart annars också, men då är det roligast! Hon är nog min allra bästavän, som alltid kommer finnas där vad som än händer!
Älskar dig mamma :)


Kommentarer
Postat av: Mami

Du är för underbar, vilket fint inlägg. Haha ja vi har det roligt du o jag, vi är knasiga men det bjuder vi på Älskar dej <3<3 Min bästa vän



2011-01-16 @ 16:22:25
Postat av: Jessica

Söta ni e :) <3

2011-01-17 @ 22:50:45
URL: http://Lifeofjessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0