Knas, torsdag

Idag gick jag i skolan i typ 2 timmar. Rätt nice, slutade runt 11 och då åkte jag till centrum och köpte lite onyttigheter.. (hehe) och fick skjuts hem till Jenny. Satt där i typ timmar och slappade. Hahaha! Älskar hennes mor, hon är allt knasig hon och såklart Jenny också! Nej men det går inte att förklara vad som hände idag eller igår. Jo kan försöka, har ändå inget annat för mig, (förutom att göra läxan såklart...)
Det finns ju bara helt klart konstiga människor man inte kan något annat än att garva åt! och igår fick jag en mjölksup(?) Vi kallar det så.. Jaja, jag skulle ta en klunk från teét och samtidigt säger Soffi något konstigt till Jenny och jag börjar as garva. Spottar först ut all te i händerna, andas in en del genom näsan, börjar hosta och häller/spottar ut allt på golvet.. Hehe. Ja jag kunde inte sluta garva långt efter det!
Soffis (J's mamma) kommentar "jasså nu spyr hon på golvet också"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0