Johanna

Nu blir det lite inlägg hära för jag har inget att göra! Ska bara först berätta att jag hatar OGILLAR Spotify reklamen.. Någon som vill köpa mig en Pro? hehe, nej kunde väl tänka mig det.

Igår (Söndags) var jag med Johanna hela dagen. Vi gjorde egentligen inte så mycket. Bara lodade som vi brukar göra. Låg i sängen vid datorn och kollade på tv, gick till konsum och köpte korv med bröd, stekte korvar och åt dom med bröd. Min syter och hennes pojke var förövrigt på besök också och hjälpe till att äta upp våra korvar. Sen efter middagen åkte vi hem till Johanna och chillade. Jag somnade på soffan vid halv 8 kanske och sen när Morden i midsummer vad slut vaknade jag och så gick vi upp i sängen och sov. Fast då gick det ju inte att sova såklart. Haha, klockan tickade gal1.


Favorit bilden på oss två <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0