Fredaaaag

Färgade och klippte Emmas hår på praktien. Fick även rulla upp en kunds hår på spolar och sådär lite annat. Irrade runt och letade efter limm ett tag också. Haha.. när jag slutat åkte jag hem, käkade middag, satt vid datorn och fixade i ordning mig. Pratade med Benny och fyllo-Jimmy i en timma i telen också, garvade säkert hela tiden, knasiga pojkar.
Runt tio åkte jag till centrum och mötte Jenny och Charlie, så åkte vi vidare hem till Johan och krökade med 3 andra. Halv 1 drog jag, Jenny, Johan och Arvid till en fest som kaosade. Dom började slänga ut folk redan direkt när vi kom men vi stannade ändå kvar till sist och drog väl däifrån runt 2. Hahah Johan var ju inte bara liiite full, så jag garvade väl åt honom hela tiden. Det var kuuul! Jag skrattade väldigt mycket under hela kvällen/natten tror jag. Men iaf när vi drog därifrån gick grabbarna någon annan stans och jag och Jenny åkte och träffade Benny och Jimmy vid Herby James (tror jag) skoja, hehehehe Harry B James. Vi åkte vidare till blåsut och skulle dra på en "efter"fest hos en av deras polare. Men klöckan blev möcke och vi frös nästan ihjäl. Så halv 4 tog vi en buss hem till Jenny och sooov!
Nu sitter jag här hemma hos Jenny och ryckar på att hon ska åka iväg till Thailand om några timmar. Bläää.. orättvist tycker jag (a) Hehe.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha...."Herby James"?? Söt du e lilloppan

tror säker att du menar 18-års stället "Harry B James" mittemot Nk :D fniss

2011-01-22 @ 21:51:53
URL: http://lifeofjessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0