Fika med Emma

Skönt med studiedag idag! Va med Johanna igår på kvällen. Vi knatade till statoil och köpte chips, blev nästan påkörda av en lite plogmaskin som köttade på trotoaren, tittade på tv sov. Vaknade vid 10 och käka frulle å så, sen åkte vi till centrum, jag mötte Emma och hon åkte vidare.
Jag och Emma drog in till stan där vi gick runt i Gallerian bland annat och fikade på en mysigt kafé, med världens godaste chai latte. Så köpte jag även ett par skor och en tröja. Vid halv 6 åkte vi båda hemmåt och sen kom Fredrik hem till mig och så pratade vi lite grann. Han tog sina grejer och sånt. Nuuuu sitter jag här och gör inte så mycket, ska väl dra å göra något.. Höhö. Puss


Halva priset på skorna! Älska :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0