En eftermiddag med Emma

Hej där, jag sitter hemma hos Emma och chillar galet. Vi har varit på Espresso house i centrum och käkat och snackat ett massa skit. Jo mycket att berätta och prata om vett du. Slutade för övrigt halv 4 idag och vi gjorde typ inget speciellt idag heller. Har nästan bara suttit vid datorn på alla lektioner, men juste.. jag behöver hjälp. Jag vet inte vad för frisyrer jag ska göra på min herr docka. Det är ju så att jag ska göra 3 klippningar, färgningar och stylingar på en docka, och förra året var det en dam docka och nu går det över till en herr docka. Lagom kul när man inte är så påhittig liksom. Men jag ska göra mitt bästa. Hehe puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0