Bra och dåligt med fransar

Juste! Jag kan verkligen rekomendera att göra ögonfransförlängning om du inte orkar sminka dig på mornarna. Jag har inte sminkat mig med maskara en ända gång sen jag gjorde dem för 25 dagar sen! Det är riktigt skönt, speciellt nu när man ska till skolan, för jag behöver bara gå upp, klä på mig och käka sen är jag klar. Simsalabim. Fransarna håller dock på att falla av nu men det ser fortfarande ut som att jag har maskara när jag vaknar.
En negativ grej med fransarna bara är att man kan inte bada i saltvatten, eller såklart du kan men jag hade ett stort problem när jag doppade skallen i vattnet så gick inte saltet bort från ögon (det går verkligen inte att få bort!) eftersom man har saltiga händer också. Så första dagen jag gjorde det var jag tvungen att springa upp på stranden halv blind och gissa vart mamma satt för att torta bort det med handduken. Det vart verkligen kaos.

Jag har föresten inte heller plattat håret på över 2 veckor, nästan 3 snart. Känner mig verkligen jätte duktig, men jag känner att det nog måste plattas snart..
Men nu ska jag käka frulle och sedan GÅ till skolan med Carro och Nick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0