Onsdag och torsdag

Hade provet idag, och jag är stolt över mig själv för att det gick bra. Skrev på VG-frågorna också, wihi. Nu får vi bara se om min lärare tycker det är bra också. Hade 4 timmars hål timme efter provet imorse också, lagom kul sådär. Jag, JohannaJ och Nick åkte till Donken i centrum och så käkade dom där, sen åkte vi tillbaka till skolan så jag fick käka pannkakorna, woho. Åt 5 st..*stolt* feta jag :)
Klippte Anders (våran svenska lärare) idag för ett tag sedan. Det gick bra! Vi har ju kundpass och slutar om en halv timma. Najsnajsnajsnajsnajs!

Igår följde jag med Jenny till en piercing studio (NICK ÄR BÄST HÖHÖ, han kom och skrev) där hon kollade om naveln mådde bra. Sen mötte jag mamma i Hötorget och så gick vi till Jessicas skola där jag satt i 3 timmar och kollade på när Jessica gjorde en ansiktsbehandling på våran mor. Spännande!

Kan lägga upp bild snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0