Idag är det tisdag

Sorryyyy.... (haha, underbar! eller?) Kanske nog bara Emma som förstår, men skitsamma!
Nu ska jag återstå och bli mitt vanliga jag hade jag tänkt! Vi får se hur det går.

Igår träffade jag Jenny som varit borta i Thailand och bränt sig. Ja, hon är så duktig.. och så gymmade jag med Emma. Yeyy! Ska bli tagg på det nu, men det är lame att vi slutar så olika tider alla dagar bara -.- Men vi ska försöka ändå. Sen så idag har jag lekt med min lilla Jimmy. Eller ja, min och min och lilla och lilla? Biffen..! Haha, kom till han vid halv 6 och så lagade vi mat, eller mest han dock men jag åt den. Hehe och så tittade vi på filmen UPP. Älskaaa! och så klippde jag honom med en kökssax(?)... OMG, dålig var den iaf. Aldrig mer! Men han blev nöjd och det är huvudsaken.

Nu ska jag gå och lägga mig och försöka somna tidigt och komma i TID till skolan imorgon bitti. HÖHÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0