Fredag hos Danne

Fredagar betyder ju självklart prakitk, haha men det var extra kul att åka till praktiken igår. Först får jag skjuts till Gullmarsplan, sen träffar jag på Rebecca där och så ser vi Danny (i EMD) på tunnelbanan. Fett me coolt ju, haha!
Efter praktiken åkte jag hem och käkade sen vid halv 9 åkte jag till Danne. Mötte Jimmy, Andy och Robert vid tunnelbanan och sen gick vi dit. Så såg vi några hel skumma människor som visiterade en snubbe, lite sådär smått läskiga liksom.. Aa men så kom vi dit iaf och hade kul men lite andra människor. Klockan 12 kom Jenny också och sen 3 på natten åkte jag och Jenny hem till henne och somnade på soffan efter ett tag :)
Ikväll blir det middag hemma hos med med mina favorit tjejer!
Lite bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0