En jobbig tisdag

Tjulululu! Sitter med läxböckerna framför mig på bordet. Jätte kul, känner mig inte så färst taggad. Men det är ju inte så ovanligt..? Är dock hemma ensam också och det är helt knäpptyst förutom när jag förhör mig själv, får typ för mig att det är någon som kommer, för att det knarrar till lite här och där i det här läskiga trähuset. Usch, för om jag sätter på radion kommer jag inte kunna fokusera mig på läxan, utan då börjar jag sjunga mig i låtarna istället. Yeah, duktiga mig. Sen så höll jag på att frya ihjäl idag också, ja det känndes verkligen som det iaf. Väntade på mongo bussen i hundra år som aldrig kom. Woho.. (:
Det positiva idag är att jag färgade min herr dockas hår som shackrutor. Lite skojsigt sådär. Dock var det Carro kom på själva idéen för ett tag sedan när jag inte visste vad jag skulle göra, tack så mycket! Hihi

Men nu ska jag sluta men den här dumma datorn och plugga istället. Wish me luck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0