Blåsut och Älvsjö

Idag var det en hyfsat nice dag. Var på prakiten som vanligt och fick göra en del roliga saker. Åkte hem vid 6, käkade med mamma och var med Fredrik ett litet tag. Sen skjutsade han mig till Johanna där jag och hon åkte till blåsut efter ett tag, där Danne hade lite chill med bland annat Jimmy och Benny :) Satt och körde öl spelet och hade kul. Klockan 11 mötte jag Jenny vid Medis och Johanna åkte någon annan stans. Så gick jag och Jenny till Södra staion och mötte Johan, Arvid och alla och så drog vi till en fest i Älvsjö. Inte jätte nice för min del men det var helt okej kul! Kom hem runt 3 efter att bästis Fredde kunde hämta mig vid Älsjö station. Annars hade jag nog aldrig kommit hem. Haha :)

Bara bilder från Blåsut för sen dog kameran.






Sen när vi skulle dra fick vi inte gå.. så ja dom mosade mig (fast Benny tog nog den mesta tyngden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0