Julbakning!

Idag har jag bakat hela dagen med min kära familj. Eller ja vi tjejer i familjen! Gjorde knäck, kola, rocky roads, nogatgrej och trillingnötter. Ungefär 4 timmar tog det, men den mesta tiden gick åt att slå in kolan som karrameller och små julklappar. Haha, sen käkade vi en smarrig middag och så kom Jupser och Jocke förbi och hängde lite med oss. Jag försökte färga mina ögonbryn så bra som möjligt, och tycker nog såhär i efter hand så ser dom faktiskt helt okej ut. Höhö färgade sen Emma hår, pluggade lite grann och åkte till norra donkiish. Äcklo kompisar som ba ska mobba än hela tiden. Hahahh,

En fin zombie bild på mig med fullt med choklad i mungiprona


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0