Julafton

Kommer med en liten efterbliven uppdatering om årets julafton. En annorlunda julafton, med plusgrader, utan snö(?) och utan mormor och morfar.. Kan ju helt klart erkänna att det inte kändes helt rätt. Det var otroligt annorlunda utan dem med tanke med att jag varit med dom varje jul i 18 hela år. Ungefär en femte del av livet. Sjukt.. Men mina fina, ni var närvarande i mina tankar och i min skäl. Speciellt du morfar som var helt ensam hemma :/ Och mormor, jag vet att du har det bra, men jag saknar dig så <3 Måste ändå säga att om man bortser från det, så var det en väldigt bra julafton. Var grymt glad och roligt att de som var här, var här! Låter kanske lite konstigt för dom som inte vet hur det känns, men det är så det är :)

Farfar, farmor, Jessica, Zeb, Hasse och Kevin + Leon & Wilma kom runt 14. Då blev det glögg och Kalle anka när det började. Åt julmiddag efter det såklart, och sedan fika och julklappsutdelning, som utdelas numera av mig och syster. Massa fint blev det. Fick bla. ett par skor som jag önskat mig, ett spel som heter "Med andra ord", otroligt fina smycken och pengar sådär :)
Drog sedan ut till Engerikällan med Jenny. Massa massa massa som man kände, ofc -.- Tyresö yaooou. Men det grymt kul! Bokstavligt ALLA BORDE VARIT DÄR. Hahah
Ett fint kort av världens finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0