Felicia 18 år

Det blev en fredag med Idol, chips, godis, läsk och mysiga människor. Åkte sedan hem vid halv 2, blev kidnappad och somnade sent och deckad med kläderna på. Så jävla onice att vakna helt påklädd och med uppdragen rullgardin... Stenljust!
På lördagen gick jag upp tidigt och åkte iväg med mamma och syster till morfar och hälsade på. Han va piggare då än vad han var senast jag var där, vilket kändes mycket bra. Somnade dock på slutet i en folölj, så när vi kommit hem deckade jag i säng på en gång. Ville fan aldrig gå upp sen. Blir helt seg i skallen av att sova mitt på dagen. Men kl 17.30 var jag hos Felicia 18 ÅRINGEN (där hon hade hyrt en "lokal"), lockade hennes hår och tände mashaller innan alla andra tjejerna kom kl 19. Det blev då en god middag, med prat och stohej. Trodde att det skulle bli lite jobbigare än vad det var, för att alla kände varandra förutom jag som bara kände Felicia. Men det kändes inte som att jag var "utstött" hahah, så det var as kul. Vid 23 åkte vi in till stan på krogen. Först Wookhouse och sen Solidaritet. Crazy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0