December utan snö

Att det nu är december utan snö är väl liiiite konstigt. Johanna frågade mig här om dagen vad jag ska göra på nyår, "näe asså jag vet inte, orkar inte bestämma så långt i förväg" svarade jag och sen kom jag på, vafan det är ju bara EN månad kvar! JESUS. Känns typ som att det är början av november, knappt det.. typ oktober?! Helt crazyy! Jul om tre veckor! HERRE.

Igår blev det en ganska lugn kväll för mig, var bara hemma med mamsen och pappsen. Och på dagen efter skolan blev jag klippt av Johanna och så fikade vi lite i Haninge centrum.
Idag var det saco-mässan med skolan. En högskole/"plugga vidare" mässa. Hittade lite smått och gott sådär. Efter det åkte jag in till stan med Ida en stund för att hon bara skulle köpa lite grejer till sin mobil. Sen åkte jag hem och till gymmet och tränade. MOJS MOJS Ikväll ska jag fan somna innan 12. I hope i will make it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0