December med snö

Igår var det julshow i skolan, min alldeles förtjusande duktiga emma sjöng och även johan! Samt Billberg som trollade och mycket annat som kaos -.- Efter det tränade jag och inget mer speciellt hände direkt. Inte för att det här vr något speciellt men ändå.
Sen idag var vi typ "lediga" från skolan. Förutom ett utväcklingssamtal och egen hårvård, då jag färgade håret lite mer brunt då det hade tvättats ur ganska mycket. Efter det kl halv 1 åkte jag Emma Jocke och Jesper till Forum Nacka och tittade efter lite julklappar. Jag hittade dock bara en födelsedagspresent till Felicia som fyller år på söndag, allt annat är så jäkla svårt. Fikade och käkade på BK gjorde vi också och sen vid 4 fick jag skjust till Gullmars där jag mötte upp Maria. Vi åkte till John Bauer gymnasiet där Jimmy och "hans skola" hade julmässa och lite annat smått och gott. HEHE MOJSIGT och ikväll har jag varit med Big P (omg fett nörd orkar inte men det är nice)

NU SKA JAG FASIKEN SLAGGA. HEJHEJ

ps. nu har det ju faktiskt snöat också. Usch säger jag bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0