gal1

Det blev grilling och krök hemma hos Axel med han, Sandra, Kristoffer, Cattis, Carro och Gurra. Potatissallad och grill spett blev det för mig, smaskensssss. Vid 2 drog vi till Donken norra och käkade och sen träffade vi Cristopher ett tag och bara snackade. Höhö, jag åkte till Alléplan sen också och träffa Fredde. Åkte runt lite med honom och åkte hem till mig ett tag och bara snackade. Somnade nångång efter 4 på natten, vilket var jäääädrigt skönt!

Idag har jag varit död. Vaknade vid 11 och gick upp och hade världens huvudvärk. Tog en huvudvärkstablett och somnade om efter en timma. Vaknade sen igen vid 15, pluggade teori ett tag och blev sedan upphämtad av Cristopher. Vi åkte till La fleur och fettade i oss lite kebab. Satt där ett bra tag och bara chillade och sen drog vi till Öringe kök och bar, där han spelade lite på en spel automat och jag tittade på. Haha, riktigt spännande faktiskt ^^
Nu sitter jag bara hemma och lodar. Kanske ska på Alex 18års fest men jag är så jäkla seg så jag vette fan. Kanske drar dit, annars är jag bara hemma och slappar sönder :)
Hittade en fin pumpa som vi skrev på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0