Spåra

Var hos tandläkaren igår och lagade ett hål som jag hade. Hade den där jäkla bedövningen i halva käften och tungan i 3,5 timme! Dom sa att den skulle gå över efter två... men i vilket fall som helst, under tiden jag hade den där bedövningen så tror jag att jag satt och bet på min tunga, eftersom jag inte kände något då, så var det kul. Men nu när bedövningen gått över så har jag ont i halva tungan........ assåå spåra, jag är bra... ellerrrrrrrrrrrr!? HEH undrar när det går över...?

Köttade förövrigt på gymmet igår också med Emma. As skönt när det nästan inte är en käft där, hahaha kan göra massa fucking tards grejer utan att nån seeer (vad vi vet iaf). HAHA, men Emma nu äre sprikat. Vi ska göra det. SPIKAT!

Kommentarer
Postat av: Mami

Vadå???

2011-08-09 @ 18:04:20
Postat av: ep

klart vi ska, inget att diskutera!!!!!!!! <3

2011-08-09 @ 22:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0