Sommar dagar

Tjoho min fina blogg. Igår var jag i Alby och solade och badade med Emma, David och Henke. Kom även dit två andra snubbar som jag tror hette Rasmus och Gurra om jag minns rätt. Kom dit runt halv 2 när jag äntligen lyckats fått upp Emma ur sängen. Det är en riktig sovare där alltså.. Efter solandet åkte jag och Emma till Hörnet och käkade god mat, INTE pizza! Nejnej, ska försöka få bort skräpmaten nu, har även slagit vad med Tom att jag inte ska äta på Donken före honom (och han inte före mig dårå), och jag ska fan vinna. När man gör saker och till tävlingar är det mycket roligare att följa dom. Hihi, Sen på kvällen va vi hemma hos en kille med lite folk och drack och umgicks. Trevligt trevligt, har nog aldrig älskat att vara så jobbig förut.. Jätte kul!
I tisdags blev det även en liten trip med mamma till Haninge. Fick ett par skor och kollade runt efter ett par jeans, men det är ju självklart att min storlek alltid är slut.. :) Spår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0