Skolaaaa..... och bil <3

Japp, nu. idag. klockan. 08.15 började jag skolan efter det härliga sommarlovet. Att allt gått så fort liksom.. orkante. Snart är det vinter också. Meeen iaf.... gick dit och fick mitt nya schema (som förövrigt är as bra!), träffade min nya mentor, fick frukost tillsammans med tvåorna och diskuterade med dom, hur vi tycker att vi ska ha det i salongen och allt nu :) Slutade klockan 10 och då åkte jag iväg med min mor och övningskörde en massa bil! Körde först hem och hämtade en tv och åkte till Jessica och lämnade den. Sen vare till Länna där vi kollade runt lite och käkade, sen Port 73 där jag fick ett par jeans, och köpte lite andra stuff och sen blev det Energikällan vid Skrubba där jag bakade runt hörn och grejs. As kuuuuuuuuuuuuuuuul! Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0