Onsdaggggg

Igår blev det en liten tur i stan. Hade först tydligen jätte brottom att komma Haninge för att möta Jimmy, Maria och Jocke, sen direkt efter det åkte vi till Eriksdalsbadet och träffade Robs (som jobbar där) och fick gratis mat. Jag var ju barn och tog pannkakor såklart, hehe. Satt där och pratade om en massa random och när klockan närmade sig 18 lämnade Maria oss och vi satte oss på Play(?) och spelade dator. Haha! Först nått cs liknande och sen blev det ett bil spel som man skulle mörsa varandra på. Skit roligt faktiskt! ^^ Efter nån timma där åkte jag och Jimmy hem till honom och tittade på film, gick även och köpte chips och dipp och efter ett tag kom Maria :) Åkte hem lite efter 11 och gick ifrån Alléplan, för att jag inte orkade vänta på bussen. Fan vad duktig jag är! Hahaaaa pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0