Fina tjejer!

I måndags var jag som sagt med söt-Maria. Vi möttes vid TC och åkte tillsammans till Slussen, där vi gick hela götgatan och kollade i massa affärer. Käkade Thai mat som lunch/middag klockan 4 och åkte sen till Åhlens city. Åkte hemmåt vid 7 ungefär då jag möter Tom & Linus i bäcken (och strax efter kom även Billie och en annan snubbe). Stannar kvar där ett tag och glodde på när dom grävde hopp och hoppade. Innan nio nångång åkte jag hem till Tom och va där hela kvällen och bara slappade.
Vaknade vid 9 på tisdan och gick hem vid 12. Satte mig vid datorn lite och sen åkte jag till centrum och tog bort mina lösnaglar. Äntligen alltså, dom hade ju blivit helt kaos, haha. Satte mig och fika på Espresso house med Emma och bara allmänt särade. Jenny kom också efter ett tag och berättade lite av hennes storiesss, as usuall ^^ Jag och Emps åkte även in till Forex i Skanstull så hon kunde växta tillbaka pengar från Euro och sen åkte vi båda hem :) Lagade korvstroganoff till middag! Senare på kvällen åkte jag och Christopher till Sebbe och våldgästade honom. Satt och pratade utomhus och kollade på några störda fail klipp på datorn. Höll på att kissa ner mig av garv! De e najs!
Vi är fullt normala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0