Lyckad kväll

Det blev en mysig och rolig kväll igår. Kaosade dock lite innan vi äntligen kom hem till Matte, men vi va där lite innan 12 iaf. Hehe, följde med min bror hem till Zeb och Jessica (som inte var där eftersom dom va hos mig) och hämtade ett verktyg till bilen och sen åkte vi till Brevik för att hämta upp Emma och sen till Matte :) Satt där och chilllade och umgicks till 3 på natten kanske, då drog jag och Marcus med några andra killpolare hem till en som heter Fredrik. Stannade kvar där till halv 6 på morgonen då jag och Marcus började knata och hittade en taxi påväg till bussen. Satt inte fel de inte, och tack igen gulle Marcus för att du betalade! :) Inte för att du läser det här, men nångång kanske! :D

Hemma hos Misse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0