Kommer inte på nån rubrik

Blev ingen inner sittar kväll, eller jo kvällen blev det men inte natten. Crille kom utanför mig vid halv 2 tiden och så satt vi bara och snackade, halv 3 får han för sig att vi ska kröka hemma hos David. Så sagt och gjort, så blev det. Kom hem till honom runt 3 tiden och satte oss och små drack lite (iaf jag). Jag var ju inte så speciellt taggad på att dricka efter i fredags plus att jag skulle upp tidigt idag, men fick väl ställa upp för laget. Haha, så blev uppe till halv 6 på morgonen då jag deckade i Davids gästsäng. Och klockan 10 var klockan ställd för uppgång, blev hem skjutsad av Crille och satte mig och övningskörde direkt med mor :) Det går bra nuu, kompis det går bra nu!
Efter körandet kom jag hem och käkade frulle, satte mig framför tv'n och deckade i soffan. Nu har jag äntligen fått lite liv i mig. Ska plugga lite nu och vid 5 ska jag till blouebar och chilla :) Får se om Emma lever då (hon verkar inte göra det just nu) eftersom hon sa att hon skulle hänka igår. Hehe, annars blir det bara jag och bror som åker in och möter Jessica och Zeb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0