Knas i brallan

Herre min skapare vad det regnar, eller regnade.. för nu har det tydligen slutat (?) Kaos.

Idag gjorde jag inte ett jäkla skit. Var hemma och latade mig. Tvättade för övrigt lite kläder och diskade i diskmashinen, matinen wtf (Hur fan stavas det? Nu kommer Emma garva åt mig igen -.-) om det räknas som att man gjort nått. Och det tycker inte jaagg... Vid halv 9 knatade jag hem till Tom och var där hela kvällen och natten. Vi kollade på Jumper och typ pratade en massa. Imorse lurade han mig att klockan var halv 2 (Jag fick panik!) när det i själva verket va typ 10... spåra. Ett smart sätt att få upp mig ur sängen, men jag la mig ner yttligare ett tag ändå. Höhö
Nu ska jag se om Mr. M kommer hit en stund. Det var ju ett tag sen... hihi

Kommentarer
Postat av: Mami

Hallå hur är det med svenskan. Maskinen........ Dags o ha lite stav övningar tror jag. Puss (älskar dej vår glädjespruta )

2011-08-11 @ 10:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0