Jag är kul

Hade inte så mycket att göra igår, så när det var en timma kvar till mamma slutade började jag dra mig ditåt. Bad henne också ringa mig när hon slutat så jag var säker på att hon inte gått när jag kom (sa nämligen inte att jag skulle komma). Hon var försenad vilket bara var tur för mig, då hann jag gömma mig bakom ett hörn och när jag såg att hon gått förbi gick jag bakom henne och ba HEEEEEEEJ!!! Hon bajsa nästan på sig, men fan vad kul det var ^^
Lagade mat med henne när vi kom hem och vid halv 8 åkte jag och Sandra Griip till Sergel och hämtade ut våra biljetter, gick och handlade godis och sen började bion 21.10. Horrible bosses blev det, hahah helt galet rolig!
Fin godis"påse"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0