Götebooooorg

Hejhejhejhejhej! Äntligen borta från älskade Stockholm och framförallt incest Tyresö. Sitter nu på mitt och Emmas hotell rum och fuckar ur. Vi åkte från Stockholms central 10.10 med tåget och anlände här i Göteborg strax efter ett. Då svullade vi oss på pizza hut och gick sedan runt och förbrände den. HAHA, aldrig mer inte rullväska säger jag! Jaja Emma.. jag borde lyssnat på dig.. men jag var ju envis och tog min feta handbollsväska som var tung som sataaaaaan! När klockan äntligen var intjeckningstid (kl 3) var vi här (efter att först försk gått med bajs ont i händerna efter allt släpandet på packningen och sedan gett upp och tagit en taxi)
Och här har vi varit sedan dess, 2 timmar sen. Vad har vi gjort? Joo, bokat biljetter till Liseberg imorgon (låter as nördigt) och sedan tekniskt sätt sprungit runt och letat och ringt efter en skrivare, när vi äntligen hittat en var det bara grejen att få igång den och få ut dom där jäkla papprerna. HEHE, men tillslut gick det! Fan vad vi har haft tur idag... TJOHO
as bra med ett fönster in till toan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0