Fredag!

Var ledig idag från skolan, så åkte till Ikea med mamma och kollade runt där. Köpte lite smått och gott, bland annat en ny bordslampa till mig. Sen tog vi en liten omväg hem satt jag skulle få köra längre och när vi kom hem städade jag rummet och fixade lite. Klockan 2 åkte jag till centrum och mötte Sandra, köpte lite mat som vi ska ha till ikväll, hon hämtade sina kläder hos Mike och väntade på en seg snubbe som tillslut kom så vi kunde få det vi ville ha och sen åka hem. Nu har jag fixat i ordning mig och spelar Alfapet med mor min.
Ikväll blir det grillning med Sandra och några till hemma hos Axel, och efter det nångång så ska jag nog träffa Christopher :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0