Fredag fredag

Igår var jag hemma hela dagen igen, kände för att aldrig gå upp ur sängen men köttade mig upp så småningom. Pluggade på körkortsteorin, klippte gräset lite och bara slappade. Inte ok. Klockan åtte gick jag hem till Sebbe dit Linda och Micke kom tillslut. Vi försökte få igång hans ps2 men efter ett tag tröttnade vi och åkte hem till Linda istället och spelade nått as konstigt bilspel och sen Buzz. Haha, det var kuult :) Sen skulle vi egentligen dra hem till Kiko på fest men jag var typ död så jag och Micke åkte hem till honom och Linda och Sebbe drog till Kikoooooooooooo, christopher kristian eller vafan han heter. Bryyyyy,

Micke skulle upp tidigt (kl 10) så jag fick skjuts hem, käkade frukost och deckade i sängen igen till typ ett. Mycket nice, mycket nice! Men nu ska jag hoppa in i duschen och fräsha till mig lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0