Crazy and lazy

I onsdags trodde jag att det skulle bli en sova tidigt dag. Jag var hur seg som helst men halv 12 ringer Sandra Hellman mig och vill att jag ska komma på krök, sååå varför inte? Kommer ju bli piggare tänkte jag. Och det blev jag garranterat! Kom inte hem fären 8 på morgonen och somnade vid 9. Haha, det var galet kulish. Var bara jag, Sandra och 4 av hennes kill kompisar men det var hur trävligt som helst :)
Gick upp vid 12 sen för att jag inte ville sova hela dagen och för att jag var förvånansvärt pigg (?) Tänkte dra och gymma med Emma men hon var trötter så jag åkte hem till henne istället och kollade på Fast 5 :) Huuuur bra film som helst! Love love loveeeee. Och sen? vad gjorde vii... jo segade galet, käkade hamburgare och va oss själva helt enkelt.. Haha! Vid 11 åkte jag hem till Tom och mös med honom och sov där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0